Mooij, de B. et al. (2021). Does affirming children’s autonomy and prosocial intentions help? A microtrial into intervention component effects to improve psychosocial behavior Journal of School Psychology, vol 90, 60-81 klik hier om het document... lees meer
Vliek, L., Bedem, van de N., & Kelleij, S. (2021) NeuroLAB NL and Toppertraining- diminishing bullying Interview at AESIS conferentie Klik hier om het interview te bekijken. lees meer
Vliek, L., Overbeek, G. & Orobio de Castro, B. (2019). Effects of Topper Training on psychosocial problems, self-esteem, and peer victimisation in Dutch children: A randomised trial. PLOS ONE 14 (11cts of Topper Training on psychosocial problems, self-esteem, and peer... download
Vliek, L. (2019). Implementatie van Kanjertraining door leerkrachten. Nut, competentiegevoel en mate van implementatie download
Vliek, L. (2019). Powerpoint Presentation Effects of Topper Training- Internationale Self Determination Congres (Egmond aan Zee) download
Vliek, L. & Splinter, L. (2019). Implementatieonderzoek 2011 met update uit 2019: wat is er inmiddels veranderd? download
Vliek, L. (2018). PowerPoint Presentation Effects of Topper Training – Jean Piaget Congres (Amsterdam) download
Vliek, L. (2017) Sociale veiligheidslijst Primair Onderwijs Almere: Stichting Kanjertraining download