Mooij, de B. et al. (2021).

Does affirming children’s autonomy and prosocial intentions help? A microtrial into intervention component effects to improve psychosocial behavior Journal of School Psychology, vol 90, 60-81 klik hier om het document...
lees meer

Vliek, L., Bedem, van de N., & Kelleij, S. (2021)

NeuroLAB NL and Toppertraining- diminishing bullying Interview at AESIS conferentie Klik hier om het interview te bekijken.
lees meer

Vliek, L., Overbeek, G. & Orobio de Castro, B. (2019).

Effects of Topper Training on psychosocial problems, self-esteem, and peer victimisation in Dutch children: A randomised trial. PLOS ONE 14 (11cts of Topper Training on psychosocial problems, self-esteem, and peer...
download

Vliek, L. (2019).

Implementatie van Kanjertraining door leerkrachten. Nut, competentiegevoel en mate van implementatie
download

Vliek, L. (2019).

Publicatie in tijdschrift voor Orthopedagogiek – jaargang 58 – 03-2019  
download

Vliek, L. (2019).

Powerpoint Presentation Effects of Topper Training- Internationale Self Determination Congres (Egmond aan Zee)  
download

Vliek, L. & Splinter, L. (2019).

Implementatieonderzoek 2011 met update uit 2019: wat is er inmiddels veranderd?
download

Vloten, M. van (2019).

Procesevaluatie NOT 2019
download

Vliek, L. (2018).

PowerPoint Presentation Effects of Topper Training – Jean Piaget Congres (Amsterdam)
download

Vliek, L. (2017)

Sociale veiligheidslijst Primair Onderwijs
Almere: Stichting Kanjertraining
download
Omhoog